Thursday, June 30, 2011

Automaticky preklad

Automaticky preklad se zlepsuje, ale porad to jeste neni ono. Tohle jsem dostal dnes, asi je to puvodne rusky:

Dobry den, muj novy pritel! Videl jsem vas v seznamka. Se vam libilo
me. Opravdu chci se s Vami setkat. Budu velmi rad, ze vas poznavam. A
doufam, ze vam to nevadi. Jmenuji se Natalya. Jake je vase jmeno?
Povim vam neco o sobe. Jsem osamela divka. A chci najit muze, k
vytvoreni rodiny a take dobry pritel. Jsem 29 let, ale v zivote jsem
se nikdy nesetkal slusny clovek. A tak jsem se pouzivat internet. Snad
tady najdu dobry clovek. Doufam, ze jste mi odpovedet. A pak reknu vam
vic o sobe. Take ja posilam vas moje fotka. Doufam, ze jste me nasel
roztomily holka:) Vase nova pritelkyne Natalya. Tesim se na Vasi
odpoved!

No comments:

Post a Comment